Opgegroeid in DHZ en bouwgroothandel

MIXpress heeft 100% focus op DHZ-retail en Bouwgroothandel.
Als journalisten kennen we die markten al meer dan 25 jaar als onze broekzak.
En vanuit een journalistieke insteek zijn onze vakmedia er de schakel tussen vraag en aanbod.

Opgegroeid in DHZ en Bouwgroothandel
Begonnen als junior-journalist onder de vleugels van FX van Miert, leerde uitgever Marc Nelissen het vak van journalist in de dhz-retail en ijzerwarenhandel. Na een periode onder de vleugels van het Duitse Dähne Verlag nam hij MIXpress over. Samen met collega Bert Hoogeland bouwde hij MIXpress' portfolio verder uit. Door die groei lag echter ook de versnippering op de loer. Reden waarom Marc in 2015 besloot terug te keren naar de Kernkracht van MIXpress: DHZ-retail en bouwgroothandel. Vakinfo met 100% focus in een mix van print, online en live activiteiten voor de titels MIX en MIXpro.

Freelance medewerkers en redactie-adviseurs
Qua organisatie is MIXpress te vergelijken met een kleine aannemerij. De werkvoorbereiding doen we zelf, net als het 'uitzetten van de bouw'. Maar per klus hebben we de beschikking over een netwerk met een metselaar, loodgieter, stucadoor, electricien en andere vaklieden die dezelfde taal spreken en voor dezelfde kwaliteit gaan.

Het netwerk van MIXpress bestaat onder andere uit:

Tekstschrijvers en journalisten o.a.

  • Geert Hilferink
  • Marit Nelissen (eindredactie)
  • Arjan van Oosterhout
  • Jeroen Rietvelt
  • Hugo Schrameyer

Fotografen o.a.

  • Marjolein Ansink
  • Edith Verhoeven

Regelmatige bijdragen van:

  • Wim Bak, Merkvast
  • Stephan Bakkum, GfK
  • Harry Bijl, Hibin
  • Sonny Duijn, ABN Amro
  • Ad Geerts, Agri Bouwmarkt Berlicum
  • Patrick Langley, RMB Data
  • Arjan Loo, Poelmann van den Broek Advocaten
  • Wouter Weide, VWDHZ
  • Hans Wolthers, INretail
  • Laurens van der Ziel, Vertaz