Content voor derden
05 augustus 2020
Contentmarketing, Branded content,
Native advertising Print, Online, Social en Video

De uitgeefkracht voor onze eigen titels zetten we ook graag in voor uw communicatie en media.
Als uitgeverij is MIXpress lean and mean geconstrueerd. Vergelijk ons met een kleine aannemer die een team van goede werkvoorbereiders en timmerlieden in vaste dienst heeft. Plus een netwerk van uitstekende stucadoors, electriciens, loodgieters en metselaars om zich heen. Op die manier beheersen we het uitgeefvak tot in de details. En zoals we dat voor onze eigen media uitoefenen, doen we dat ook voor derden.

  • We schrijven content
  • Die content kán in onze kanalen, maar dat hoeft niet
  • We fotograferen
  • We maken marketing-video's samen met de professionals van Megens & Veenstra onder de naam Beeldenbouwmarkt
  • We maken magazines
  • We organiseren round-tables
  • Noem maar op...

Tijd besparen, creativiteit verhogen
MIXpress' eigen team staat voor concept, inhoud en regie. En samen met ons netwerk van vaste tekstschrijvers, fotografen, vormgevers, advertentieverkopers, drukkers en distributeurs beheersen we het uitgeefvak van A tot Z. Door onze 'haast industriële' werkwijze besparen we tijd en geld waar dat kan. Zodat we tijd overhouden voor creativiteit waar het moet.

Ook een eigen uitgave?
Heeft u ook interesse in sterke content in tekst, beeld, print, online of video?
We bespreken graag de mogelijkheden met u.
Mail Marc Nelissen of bel 073.503.43.47.

Werk voor derden
MIXpress maakt niet alleen ieder jaar meer dan 10 edities van haar eigen vakbladen. We zetten onze uitgeefkracht ook in voor onze klanten.

Kijk eens naar:

  • Toolz voor Destil
  • Content-spinnenweb voor DOM
  • De Kracht van voor Zevij
  • Bouwzone voor CRH Bouwmaterialen
  • Bouwersjournaal voor Ferney Group.
  • Doorvalmagazine voor Secu Products.
  • MIX-pocket voor Plieger.


Branded content en contentmarketing
Onze media hebben een journalistieke ruggengraat die een band met de doelgroep garandeert. In het kielzog van die redactionele content is er volop ruimte voor branded content. Semi-redactioneel, noemen we dat. Artikelen waarin wij uw boodschap vervatten. Niet vanuit uw perspectief, maar vanuit dat van uw klant. Wat hebben zij er aan? Hoe worden zij er beter van? Geen opgepoetste marketingprietpraat, eerlijke content die we zo relevant maken dat hij echt bij de doelgroep binnenkomt.

Die branded content brengen we op diverse manieren onder de aandacht van ons publiek, uw klanten. Met Close Ups in de magazines van MIX en MIXpro. Met digitale publicaties op MIXpro.nl en MIXonline.nl, maar ook via Social Media, met Marketingvideo's van de Beeldenbouwmarkt of met live presentaties. Op een van onze meetings of congressen of op uw eigen (mini-)event.

Toolz (Destil)
Destil verrast haar klanten twee keer per jaar met een eigen magazine. Geen klakkeloze reclame maar verrassende content. Inspirerend en informatief. Contentmarketing zoals het bedoeld is. MIXpress denkt mee over de inhoud en tekent voor een groot deel van de contentproductie.

Contentspinnenweb voor DOM
DOM heeft een breed productenportfolio, veel klanten met heel diverse projecten. Ziedaar de uitdaging: aan de ene kant een matrix van klanttypen, met ieder zijn behoeften. En aan de andere kant een producten- en dienstenpallet als antwoord op al die klantvragen. Een perfect uitgangspunt voor een 'spinnenweb' van contentmarketing.

De Kracht van (Zevij)
Met De Kracht Van maakt inkoopcombinatie Zevij een mooi magazine voor de ijzerwarengroothandel. Alleen misten de laatste edities een beetje redactionele ruggengraat. Dat gemis maakte MIXpress een tijd lang goed voor Zevij.

Bouwzone: win-win-win-samenwerking
Bouwzone is een prachtvoorbeeld van een win-win-win-samenwerking. Het lef, de visie en het vertrouwen van de marketingafdeling van CRH Bouwmaterialen, het conceptuele en visuele talent van Merkvast en de doordachte content-productie van MIXpress.

Doorvalmagazine: agenda-setting
Secu Products is specialist in Doorvalbeveiliging. Doorvalbeveiliging is nodig, is verplicht en goed te realiseren. Maar niet iedereen weet dat. Dus maakte MIXpress een speciaal magazine om al die aspecten te belichten.

Plieger-portfolio in MIX-pocket
Plieger vierde een jubileum, betrok een nieuw automatisch magazijn en wilde ook aandacht voor de minder bekende taken van haar portfolio van diensten en producten. MIX voorzag in die behoefte met een MIX-pocket.