Foutmelding

The answer you entered for the CAPTCHA was not correct.

Nieuwsoverzicht

[16-04-'19] Slimme video's

Content hergebruiken in video. Dat is slim gebruik maken van je resources.

Opvallen in de drukte kan. Maar je kunt ook een positie kiezen buiten dat slagveld. Dat deden wij voor 30 klanten met 'Bouwbeurs, The Day After'.

Een Centerfold, die wilden we altijd al eens maken. De Wit Gardentools liep er ook warm voor. 

Wow, gaaf! De content die we voor DOM Nederland maakten, haalde het internationale magazine Best of DOM.

[14-08-'18] Vol gas

Best weer even wennen. Terug aan het bureau na een fijne zomervakantie. Snel nog even terugkijken naar de mooie projecten van de maanden voor de zomer.

Het trio van print, online en live is krachtig. Dat bewezen we met Vakblad MIX weer eens. De combinatie van een gewaardeerd magazine, scherp en actueel online nieuws en een sterk congres brengt DHZ-retail en -industrie bij elkaar.

Videomakers zijn er genoeg. Maar... wij snappen ook jouw business. Want we kennen je bedrijf, je klant én je concurrent. Dat motto maakte Beeldenbouwmarkt waar met een video over Intergamma's Datapool.

[22-12-'17] Great stuff

Wow, een mailtje van Linkedin. Dat ik 'great stuff' deel op hun platform. Typisch overdreven Amerikaans. Maar stiekem prikkelt het toch wel een beetje. #kiele-kiele

Gezocht: 'Timmerman zonder snor'. Deze vacaturetekst van een ander leverde MIXpress heel veel exposure op. Zo zie je hoe je met externe content heel relevant kunt zijn en veel leads kunt genereren.

Win-win vinden met klanten. Dat vinden we mooi bij MIXpress. Zie hoe we deze week inspeelden op de actualiteit en zo Marshoek haar expertise in de praktijk konden laten brengen: show, don't tell.

Positionering. Dat is het doel van de campagne die we voor Slimstock voeren. Maar door slim content te combineren, genereren we meteen ook heel veel leads.

Met de MIXpro's Voorraadspecial maken we de MIXpro-campagne voor Slimstock rond. En eigenlijk is het ook een nieuw beginpunt waar -branded - print, online, social media en live bij elkaar komen.

Social Media zijn persoonlijk. Dat merken we bij MIXpress steeds weer.

Video's over schroeven en over artikeldata. Die maken we graag. Ze vergen namelijk precies de combinatie van video-skills en branchekennis die borg staan voor een soepele productie en een treffende inhoud.

De derde editie van Destils klantmagazine Toolz is verschenen. Productiviteit is het thema.

[27-06-'17] Jawohl, bien sur

Voor DOM maken we bij MIXpress een serie marketing-content. De eerste afleveringen bevielen zo goed dat we de Raad van Bestuur mochten 'coveren'. Dat betekent: internationale interviews met Fransen, Duitsers en Britten, direct vervat in 'Native English' marketing-content.

De webiste van Vakblad MIX trok een record-aantal bezoekers.

Toolz: het ijzersterke klantmagazine van Destil beleeft alweer de derde editie. MIXpress werkte mee aan het concept en schreef stevig mee aan de inhoud en arrangeerde een deel van de fotografie.

[13-06-'17] Update NL

Voor de Duitse vakpers schrijft MIXpress ieder jaar een update over de ontwikkelingen in de Nederlandse DHZ-retail. Blijkt er toch weer veel gebeurd te zijn het afgelopen jaar...

[09-06-'17] Business Update

Samen met Merkvast maakte MIXpress een Business Update Bouwgroothandel. Daarin delen we al onze marktkennis over de bouwgroothandel. Met dit overzichtswerk zijn alle stakeholders in de sector in één oogopslag up-to-date.

Pagina's

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief