Foutmelding

The answer you entered for the CAPTCHA was not correct.

Impact buiten de drukte

Opvallen in de drukte kan. Maar je kunt ook een positie kiezen buiten dat slagveld. Dat deden wij voor 30 klanten met 'Bouwbeurs, The Day After'.

Voor grote beurzen vallen alle media over elkaar heen. Iedreen loert op budgetten van exposanten. Iedereen wil impact maken vóórafgaand aan het event.

Maar daarna valt het vaak angstwekkend stil. Hoor je niets meer van al dat mooie beursnieuws. En dat is zonde. Dus bedachten wij een nábeschouwing op de Beurs waarmee we meer dan 30 klanten impact lieten maken bij het publiek in de Raam- en Deurindustrie, de Timmerindustrie, de Bouwgroothandel en de DHZ-retail. Want deze mooie A5-gids sloten we bij bij Raam en Deur van onze collega's van Plan Communicatie en onze eigen vakmedia MIXpro en MIX.

Molijn Sales Support tekende voor de sales en betrok er dertig klanten bij. Wij tekenden voor de organisatie en de productie. Op basis van een gedetailleerde planning bezochten Geert Hilferink en Marjolein Ansink ieder half uur een andere exposant. Een mini-interview en een effectieve foto-sessie waren de basis waar Inpladi de vormgeving mee kon starten. En zo maakten we met onze samengebalde uitgefkracht een top-special.

Enthousiasme alom. Van klanten en van publiek. En... het idee werd zelfs opgepikt door buitenlandse collega-uitgevers. Hoe we dat precies voor elkaar hadden gekregen. Supertoll, nicht?

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief