Foutmelding

Het veld Math question is verplicht.

Voorraadspecial: sluitstuk én nieuw begin

Met de MIXpro's Voorraadspecial maken we de MIXpro-campagne voor Slimstock rond. En eigenlijk is het ook een nieuw beginpunt waar -branded - print, online, social media en live bij elkaar komen.

Het mooiste is als je content in elkaar kunt laten grijpen en in allerlei vormen relevant kunt maken voor je doelgroep. Dat doen we met Slimstock in MIXpro.Slimstocks opdracht aan MIXpro: "Zet voorraad op de agenda van de bouwgroothandel en positioneer ons als autoriteit op dat gebied". 

Expertgesprekken: subtiele branded content

Met die autoriteit zat het wel goed. De naam Slimstock opent deuren van voorraadbeheerders en supplychainmanagers. Maar hoe zet je voorraad op de agenda van de Bouwgroothandel? We kozen voor Expertgesprekken in MIXpro. Samen met Voorraadexpert Jan Kraaijeveld schoof ik vanuit MIXpro aan tafel met toppers uit ons netwerk om te praten over voorraad. Met de échte experts, uit de pratijk. Met 4Plus, Veris/Bouwcenter, Stiho, Technische Unie, Destil, PontMeyer, Polvo, Transferro. Noem ze maar op. Stuk voor stuk werden dat leuke en open gesprekken over voorraad. En zo kwamen en passant alle belangrijke thema's voor Slimstock heel natuurlijk aan de orde.

Magazine, online, social en live

Op die gesprekken baseerden we Close Ups die we in MIXpro publiceerden. Vervolgens gingen ze online op www.mixpro.nl en deelden we opvallende quotes op social media (maak je ze persoonlijk, dan scoren ze vaak het beste). Die Close Ups waren ook de basis van MIXpro's Voorraadspecial. Een speciale MIXpro - powered by Slimstock - geheel in het teken van voorraad. Aangevuld met de visie van voorraadgoeroe's als Walther Ploos van Amstel en Paul Durlinger, plus de scherpe blik van Slimstocks Eric van Dijk en Jan Kraaijeveld. Ook in de special: benchmarkgegevens uit de database van Slimstock, de verkiezing van de Voorraadexpert Bouwgroothandel 2017 én een verslag van de Supplychain-game 2016. Want ook live drukten we de bouwgroothandel met de neus op de voorraadfeiten.

Resumé en nieuwe call-to-action 

Zo komen diverse componenten uit de Slimstock-campagne bij elkaar in de Voorraadspecial. Maar de special is meteen ook het vloeiende startpunt van nieuwe actiepunten. We publiceren alle artikelen uit de Voorraadspecial online, separaat en in samenhangend dossier, delen quotes op social media en gebruiken hem als call-to-action voor de volgende Supplychain-game. En zo gaan we maar door. "Mooi man", zoals Jan Kraaijveld het altijd enthousiast zegt.

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief