Foutmelding

Het veld Math question is verplicht.

Focus op Kernkracht

De wereld verandert in razendsnel tempo en MIXpress speelt hierop in. Keuzes maken en focus aanbrengen, is het credo anno 2015. Daarom zal MIXpress zich vanaf 1 juli voor 100% richten op de dhz-retail en de bouwgroothandel.

Met de titels MIX en MIXpro legt de uitgeverij een krachtige focus op de kernmarkten in een combinatie van dagelijks nieuws, actualiteit en achtergrondinfo in een mix van print, online en live-activiteiten. Dit alles om ook in de toekomst klanten aan lezers- en aan adverteerderszijde te kunnen blijven bedienen met onmisbare vakinfo.

Digitaal, print en live, dat zijn de pijlers waarmee we waarde zullen toevoegen aan ons netwerk.

Een greep uit de activiteiten:

• Verdiepende en inspirerende magazines
• Informatieve specials
• Dagelijks nieuws op www.mixonline.nl en www.mixpro.nl
• Digitale nieuwsbrieven
• Social media-updates uit diverse bronnen
• Interactieve live-sessies op bijzondere locaties
• Clinics als ‘Zakendoen met…’
• Netwerkevents als de [Nationale DHZ Sessie] en [Bouwgroothandel Bijeen]

Deze nieuwe koers van MIXpress betekent ook dat het portfolio en daarmee de organisatie verandert. Groene Markt verdwijnt van de markt, Corporatiebouw wordt voortaan uitgegeven door mede-eigenaar Bureau van Vliet en Raam en Deur gaat door in de vertrouwde handen van Molijn Sales Support. Ook neemt MIXpress de komende periode respectievelijk afscheid van Robert Dingemans, Rianne van der Voort, Ramona Kezer en Bert Hoogeland.

Het afscheid van titels en vooral ook van gewaardeerde collega’s is lastig maar weloverwogen.
De nieuwe strategie van MIXpress kan alleen succesvol zijn als we hem rigoureus doorvoeren in het brede pakket van vakinformatie maar ook in MIXpress’ organisatie. Het maakt MIXpress flexibeler, dieper gespecialiseerd, kleinschaliger en tegelijk ook krachtiger. Zo kunnen we u nog beter van dienst zijn.

Benieuwd naar de toegevoegde waarde van MIXpress?
Geef me een seintje, dan kom ik de mogelijkheden graag bespreken.

Marc Nelissen
mn@mixpress.nl
06.27.000.602

Advertentie

Schrijf u in voor onze nieuwsbrief